بین مطالب وب سایت جستجو کنید

ارائه ی بازی ونرم افزار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mohammadjavad
10:36
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

  

 

دانلود بازی Plants vs Zombies 2012

بازی کم حجم و اعتیاد آور گیاهان در مقابل زامبی ها برای کامپیوتر

امروز برای شما کاربران عزیز جدیدترین نسخه بازی کم حجم، مهیج ، فوق العاده زیبا و اعتیاد آور Plants VS Zombies گیاهان در مقابل زامبی ها رو آماده دانلود کردم. بازی Plants vs Zombie سبک جدید از بازی را به نمایش می گذارد که می توان گفت ترکیبی از سبک های Strategy و Tower Defence می باشد.  در بازی Plants VS Zombies ،زامبی ها به سمت خانه شما حمله می کنند و شما باید با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه های خانه ی خود می کارید از حمله به خانه تان جلوگیری کنید.
تنوع در گل و گیاه بالاست به طوری که تا پایان بازی ۵۰ نوع گل و گیاه در اختیارتان است . انواع زامبی ها در این بازی وجود دارد معمولی و کند گرفته تا زامبی مایکل جکسونی و ماشین سوار. این بازی در روز و شب در حیاط ، حیاط پشتی و پشت بام صورت میگیرد که شما باید انواع گل را خریداری کنید از گلهای تک تیر گفته تا رگباری . موسیقی این بازی بین نظیر است حتی اگر چندین ساعت پای این بازی بنشینید باز هم از بازی کردن این بازی خسته نخواهید شد. شما هم اکنون می توانید بازی Plants vs Zombies 2012  را کرک شده از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برخی ویژگی های بازی Plants vs Zombies 2012:
-      تنوع در گل و گیاه
-      انواع زامبی ها
-      موسیقی دلنشین مراحل
-      گرافیک بالا در عین حجم کم
-      سرعت و عکس العمل زیاد در طول بازی
-      سازگار با همه سخت افزارها

 

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 840
mohammadjavad
8:13
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

           

بازی Stronghold یک بازی استراتژیک می باشد که در ادامه با جدید ترین نسخه آن یعنی Stronghold 3 آشنا می شوید.
دشمنان قلعه شما را محاصره کرده اند و دیوارهای قلعه شما زیر حملات سنگین آن ها در حال فروریزی است. سربازان شما توانسته اند یکی از منجنیق های دشمن را تصاحب کنند اما دشمن مرتب در حال نزدیک تر شدن است، روستاییان شما در قحطی و گرسنگی به سر می برند، گرگ ها در غاری در نزدیکی شما کمین کرده اند و تمام بازداشتگاه های شما خالی است ...
بازی Stronghold برای اولین بار در سال 2001 ساخته شد و مجموعه سوم این بازی توانست یکی از پرطرفدارترین بازی ها البته در ژانر خودش شود که این امر به لطف ترکیب مناسب در ساخت منازل روستایی، سریع بودن، طبیعی بودن و محاصره های جذاب و چشمگیر حاصل گردید. همچنین این بازی به خاطر ویژگی های جدید و فوق العاده اش توانسته در زمینه های گوناگون بهترین رتبه ها را از آن خود کند.
شما می توانید با اجرای این بازی یک تجربه با ارزش از زندگی و نبرد در قرون وسطا را برای خود کسب کنید.
در این بازی جنگ ها در چندین زمان مانند صبح، غروب و شب اتفاق می افتد و شما باید برای نبرد در هر زمان آماده باشید.

ویژگی های بازی Stronghold 3:
- بهبود و دقت بیشتر در طراحی ساختمان  به همراه ارایه جلوه های طبیعی تر در طراحی قلعه و روستا
- استفاده از تکنولوژی های گرافیکی بالا در خلق شخصیت های بازی  به همراه جزئیات دقیق تر
- داستان گونه بودن بازی جهت افزایش هرچه بیشتر جذابیت بازی
- محاصرات شبانه و اضافه کردن یک بعد جدید به امتیازات موجود در بازی Stronghold
- محاصره کردن قلعه بازیکنان دیگر و یا دفاع از خود در حالت های مختلف طراحی شده برای اجرای بازی به صورت آنلاین
- رجوع مجدد به صفحات تاریخی جهت واقعی تر شدن محاصره ها   

 

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 2040
mohammadjavad
14:20
شنبه 28 ارديبهشت 1392

 

به دنبال استقبال کاربران سایت جهان دانلود از نسخه های مختلف بازی کانتر، این بار هم نسخه ای جدید و متفاوت را به شما معرفی میکنیم.

بازی Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition توسط یک تیم روسی پچ شده است و ده ها سرور رایگان و پرسرعت برای بازی آنلاین دارد.

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

برای اتصال به این سرورها، نیازی به وارد کردن IP نیست. بلکه لیست سرورها در منوی اول بازی نمایش داده شده اند و میتوانید به یکی از آنها متصل شوید و بازی کنید.

 

بازی کانتر سورس استروگینو، برای اولین بار توسط سایت جهان دانلود به کاربران فارسی زبان معرفی شده است و میتوانید در ادامه آن را دانلود کنید.

 

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1138
mohammadjavad
13:57
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای 195 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.
چنانچه پس از دریافت بازی موفق با اجرای بازی نشدید باید درایور کارت گرافیک سیستم خود را به روز نمایید
قابلیت های کلیدی بازی Angry Birds:
- دارای 195 مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب حجم:35MB

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1381
mohammadjavad
13:47
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

اینجا یک جزیره است که حکومتی با نام خشم دارد. جایی که شما خودتان را درگیر یک جنگ خونین بین جنگ سالاران روانی و شورشیان بومی ، خواهید یافت. شما در این جزیره باید زنده بمانید. باید رمز و راز این جزیره را کشف کنید و همیشه با استفاده از طبیعت و تفنگ خود زنده بمانید و با دشمنان مبارزه کنید. اما همیشه به شانس نیاز خواهید داشت چون این جزیره بسیار وحشی شده است و شما تنها امید آن هستید.

ویژگی ها:
- خاصیصت ماجراجویی بازی بسیار زیاد است و در آن شما می توانید تفنگ های خود را شخصی سازی کنید و آنها را نسبت به ماموریت خود تنظیم کنید. شاید یک تک تیرانداز باشید و یا یک رگبار بر دست بگیرید.
- همیشه خطر در کمین شماست. چه در چمن زار و چه باتلاق ها و یا در بندر و رودخانه! همیشه جاهایی تازه ای است و همینطور موجودات عجیب که شما آنها را خواهید دید. شما باید راه خود را از بین مسیر های همیشه عجیب پیدا کنید.
- دارای یک داستان بسیار زیبا و جذاب که برای شما یک خاطره بسیار خوب خواهد بود. شخصیت های متفاوت در بازی و خیلی چیز های دیگر که توسط نویسنده ای نوشته شده است که برای داستان هایش جایزه های زیادی دریافت کرده!
- قابلیت بازی چند نفره و تقسیم صفحه نمایش و یکهیجان ۴ نفره در جنگ برای زنده ماندن که بسیار پر طرفدار و همیشه پر از هیجان است.
- شخصیت ها و نژاد های مختلف در بازی آنلاین وجود دارد. در بازی شاید لازم باشد با فریاد دوست خود را صدا کنید و به او چیز بگویید!
- نقشه بازی بسیار پیرفته است و استفاده از آن در بازی یک ضروریت است و همیشهراهنمای خوبی برای شما در بازی خواهد بود همچنین با امکانات بسیار زیادیکه به آن افزوده شده ، بسیار کار آمد است

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1710
mohammadjavad
10:42
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

کمتر کسی پیدا می شود که با سری بازی های Counter Strike آشنایی نداشته باشد. سبک بازی به گونه ای است که بازی کننده را ساعت ها گرم بازی می کند. نسخه ی جدیدی که این بار در اختیار شما قرار داده ایم ، نسخه Xtreme این بازی می باشد که نسبت به نسخه های قبلی از ویژگی های جدیدی برخوردار است. از جمله این ویژگی ها می توان به اضافه شدن بیش از ۲۰ نوع از اسلحه ها و شکل بازیکنان ، افکت های کشته شدن بازیکنان ، بهتر شدن صدای اسلحه ها ، اضافه شدن چندین Mode به بازی و اصلاح شدن مشکل اتصال به سرور اشاره کرد. 

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1094
mohammadjavad
16:50
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

 

بازی جنگ‌های صلیبی 1 | Stronghold Crusader Extreme 1

 

توضیحات بازی : جنگ‌های صلیبی به زنجیره‌ای از جنگ‌های مذهبی گفته می‌شود که به دعوت پاپ توسط شاهان و نجبای اروپایی داوطلب برای بازپس‌گیری سرزمین‌های مقدس از دست مسلمانان برافروخته‌شد. صلیبیان از جای‌جای اروپای غربی در جنگ‌هایی مجزا بین سال‌های ۱۰۹۵ تا ۱۲۹۱ شرکت‌ داشتند. جنگ‌های مشابهی نیز در شبه‌جزیره ایبری و شرق اروپا تا قرن ۱۵ میلادی برپا بود. مبارزان صلیبی یا به اختصار صلیبیان مسیحیان کاتولیکی بودند که بر علیه مسلمانان و مسیحیان ارتدوکس در قلمرو روم شرقی و در ابعاد کوچکتر با اسلاوهای و بالتهای پگان، مغولها، و خوارج مسیحی جنگیدند؛ گرچه در بازه‌هایی مسیحیان ارتدوکس با آنها متحد شده، برعلیه مسلمانان می‌جنگیدند. صلیبیان توسط پاپ مورد تکریم قرار گرفته و آمرزیده‌می‌شدند.جنگ‌های صلیبی (به انگلیسی: Stronghold: Crusader) یکی از بازی‎های سری استراتژی قلعه، ساخت استودیوی فایرفلای بود که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این بازی دارای گرافیک متوسطی می‌باشد، اما طرفداران زیادی پیدا کرد و با استقبال زیادی روبرو شد.              

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 2909
mohammadjavad
16:40
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

این بازی زیبا در آگوست سال 2002 توسط کمپانی Gathering انتشار یافته است. طبق گفته Illusion Softworks کمپانی سازنده بازی، با طراحی و ساخت این بازی انقلابی عظیم در دنیای بازی ها به پا شد و این گفته چندان بی معنی نبود، زیرا در همان سال (2002) بازی مافیا به عنوان برتربن بازی سال شناخته شد و در سایت های منتقد بازی و تعیین رتبه  نیز، امتیاز فوق العاده ای کسب کرد. داستانی قوی و کلاسیک در بازی حکم فرماست که گیمر را به دنیای پر رمز و راز قتل ها و درگیری ها، بر سر سیاست و مسائل مالی می برد. بازی زیبای GodFather (پدرخوانده) نمونه خوبی برای معرفی سبک این بازی مشهور است. گرافیک فوق العاده و دنیایی کلاسیک باعث مشهوریت بازی شده است و همانند سری بازی های GTA به گیمر آزادی داده شده است تا طبق خواسته خود در باز یپشروی کند. در بازی در شهری به مساحت 12 مایل مربع هستید و آزادانه در این محیط می توانید به بازی خود ادامه دهید. امکان رانندگی، استفاده از اسلحه های متعدد و امکان درگیری تن به تن در بازی وجود دارد. امیدواریم این بازی زیبا، که برای اولین بار دربین سایت های ایرانی در سایت ایرانیان دانلود مشاهده می کند، مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.                     

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1001
موضوعات مرتبط: دانلود بازی مافیا , ,
mohammadjavad
16:34
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

 

بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Warcraft، در سال 1995 برای اولین بار و از سوی کمپانی Blizzard Entertainment برای PC منتشر شد. این بازی استراتژیک در هر دوره ای که با نسخه ای جدید منتشر شد توانست بسیار پرطرفدار جلوه کرده و نظر منتقدان و هواداران بازی های کاوپیوتری را به خود جلب کند. دومین نسخه از این بازی بسیار زیبا نیز در سال 1996 عرضه شد و به رتبه پرفروش ترین بازی سال دست یافت. با عرضه نسخه سوم Warcraft در سال 2002 بار دیگر انقلابی در عرصه بازی های استراتژیک رخ داد و این بازی به عنوان مرکز توجه تمامی علاقه مندان به بازی های استراتژیک کامپیوتری قرار گرفت. Warcraft III: The Frozen Throne نام نسخه ای پرطرفدار و محبوب از Warcraft می باشد که اکثر طرفداران این گونه بازی ها با آن آشنایی کامل دارند و از مطرح ترین بازی های گیم نت و تحت شبکه در ایران و کشورهای دیگر محسوب نمود.

در داستان این بازی چهار گروه به چشم می خورند: الف ها، ارک ها، هیمن ها و نایت الف ها. هیمن ها همان انسان ها هستند که دارای عمر کوتاهی می باشند و با تلاش بسیار توانسته اند دانش ها و جادوهای بسیاری را کشف کنند و بر این عقیده اند که با پرهیزکاری می توانند از خود در مقابل تاریکی ها محافظت کنند و ...
سرعت بالا در تصمیم‌ گیری، تصمیم ‌های مناسب و عکس العمل ‌های سریع استراتژیکی از عوامل مهم موفقیت در این بازی به شمار می ‌روند. این بازی فشار فکری بسیار زیادی بر بازیکن وارد می‌کند و می ‌توان آن را با ورزشی مثل شطرنج مقایسه نمود.

ویژگی های بازی Warcraft III: Frozen Throne:
- هیجان بسیار بالا و فیلم نامه بسیار جذاب
- از محبوب ترین بازی های رایانه ای استراتژیک
- امکان بازی تک نفره یا گروهی
- عکس العمل‌های سریع
- دارای ویژگی های منحصر به فرد گرافیکی
- امکان خلق استراتژی های جدید                              

دانلود در ادامه ی مطلب                    

تعداد بازدید از این مطلب: 1948
موضوعات مرتبط: دانلود بازی وال کرافت , ,
mohammadjavad
16:24
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

 

بازی: True Crime: Streets of LA
سازنده: Luxoflux
ناشر: Activision
سبک: اکشن ماجراجویی
تاریخ عرضه: 11 می 2004
بازی مشابه: سری GTA
تا به اکنون بازی به آن صورت به بازار نیامده که  هم open world  که با بازی های نظیر    GTAشناخته می شوند و هم از تاکتیک های مبارزه مثل کنگفو در ان استفاده شود.در سال 2004 یکی از بهترین بازی های جهان باز که می توانید در تمام محیط بازی به چرخ زدن و خوش گذراندن بپردازید به بازار آمد که توانست نظر گیمرها را در آن زمان به خود جلب کند. بازی در Hong Kong هست و شما نقش کاراگاه Wei Shen را در اختیار میگیرید. یکی از هدف های United Front Games این هست که هانگ کانگ را بسیار زنده و زیبا درست کند. مردم تو خیابون با یک دیگر حرف میزنند، تو مارکت ها مردم سعی میکنند به شما ماهی بفروشند بازی قرار است بیشتر از 70 تا ماشین و موتور و قایق داشته باشد، این بازی یک Fighting Mechanic خیلی سریع و جذابی داره، که در مواقع میتوانید از محیط درو برتون استفاده کنید. بازی از Cover system استفاده میکند و به شما اجازه میده که به دست حریف های خود شوت کنید و زمانی که تیر ندارید به جای تیر اندازی، حریف خود را با Kung Fu از صد راه ور دارید.! توریست ها از مناتق زیبا شهر عکس میگیرند و بسیاری نکات جالب دیگر که خود شما باد به تنهایی ان را تجربه کنید.
برای دانلود و دیدن عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

سیستم مورد نیاز:

سیستم : PIII 800MHz یا معادل آن یا معادل آن
رم : 128 مگابایت
حافظه ویدئو : 32 مگابایت
هارد فضا : 3100 مگابایت

دانلود در ادامه ی مطلب

 

 

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 992
mohammadjavad
16:19
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

   

 

باز هم برای شما کاربران عزیز یاس دانلود یک بازی خاطره انگیز و زیبا را آماده کرده ایم . بازی هرکول Disney’s Hercules که یک بازی کم حجم، اکشن و زیبا برای PC می باشد . هرکول قهرمان افسانه ای یونان باستان است که با فیزیک ! جذاب و قدرت جادویی خود می تواند هر غیر ممکنی را ممکن سازد . دربازی Disney’s Hercules ، شما هرکول را در اختیار دارید که یک مرد نیرومند و یا یک شمشیر زن حرفه ای می باشد . جالب اینجاست که در بازی تنها قدرت بازوی هرکول به کار شما نخواهد آمد . شما باید از فکر این شخصیت دوست داشتنی هم استفاده کنید تا بتوانید مراحل را به پیش ببرید . در طول بازی هرکول باید از اشیا سنگین ، مبارزات مختلف و شکست دادن غول های مختلف عبور کنید و به پایان مرحله برسید .

فراموش نکنید که زمان در بازی هرکول مهم است و نباید آن را از دست بدهید . بازی Disney’s Hercules  ۲ بعدی اکشن ، کم حجم  و زیبا می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید و حتی شما را به دوران کودکی خود نزدیک خواهد کرد . پیشنهاد می کنیم بازی هرکول را که زمانی یکی از بهترین بازی های کنسول محبوب شرکت سونی ( پلی استیشن ۱ ) بود را ازدست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی هرکول را با حجم کم به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های بازی هرکول Disney’s Hercules :

-    ۱۰ مرحله مهیج و اکشن


-    انتخاب نوع و میزان دشواری در بازی


-    امکان استفاده از سلاح های مختلف


-    وجود نوار انرژی برای آگاهی از قدرت باقی مانده


-    مبارزه با دشمنان مختلف

دانلود در ادامه ی مطلب                                                                        

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1243
mohammadjavad
16:18
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

    بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییرات بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

                                           

    دانلود در ادامه ی مطلب     

                

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2434
mohammadjavad
16:8
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

  Devastation Zone Troopers از سری بازی های اکشن و هیجانی است که در آن سرعت عمل حرف اول را می زند. در این بازی شما مامور حرفه ای انهدام منطقه نظامی دشمن و همچنین یکی از اعضای ستارگان آبی گروه متحد هستید. شما جنگ بسیار سخت و طاقت فرسایی را در پیش روی خواهید داشت که با آموزش و تمرین کافی باید خود را برای آن آماده کنید. در ابتدای ماجرا وقتی که شما طبق مسئولیت قبلی در حال گشت زنی در مرز هستید به ناگاه کد قرمز را از طریق تماس صوتی دریافت می کنید، بله! امپراتوری راکای به طور غافلگیرانه و با تمام قوای خود به سیاره حمله کرده است، شما از معدود کسانی هستید که از این معرکه زنده مانده اید و باید با تمام قدرت و توان رزمی خود و با استفاده از سلاح های پیشرفته این امپراتوری متخاصم را از زمین بیرون کنید ... بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است که در اکثر کامپیوترها قابل اجرا خواهد بود.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک بالا نسبت به حجم کم آن
 ـ بدون نیاز به نصب
 ـ پرداختن به جزییات به طور جذاب
 ـ تجربه بیش از 50 سطح در طی مراحل
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی pentium3
 ـ کارت گرافیک 64MB
 ـ حافظه موقت 256MB

      دانلود در ادامه ی مطلب                                        

 

تعداد بازدید از این مطلب: 919
mohammadjavad
16:4
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

    

 Prince of Persia 1: The Sands of Time درسال2004 میلادی توسط کمپانی Ubisoft تولید و منتشر شد. بازی به سبک اکشن ماجراجویی بود و داستان جذابی درباره شاهزاده جوان ایرانی را پیگیری می کند. سال ها پیش که پادشاه ایران جوان خام و بی تجربه بود روزی برای شکار به تنهایی قصر خود را ترک کرد. از بخت بد راه را گم کرد و از بیابان بی آب و علف سر در آورد، او فکر می کرد که به لحظات آخر زندگیش رسیده است ناگهان پیرمرد عجیبی را دید که به سمت او می آید. پیر مرد راز استفاده از ماه را به او آموخت، از آن به بعد پادشاه ایران به کشور گشایی به وسیله این راز پرداخت و در تمام جنگ ها به وسیله کمک پسر شجاعش یعنی پرنس (شاهزاده) پیروز شد.حجم:     

دانلود در ادامه ی مطلب                                                           

 

تعداد بازدید از این مطلب: 906
mohammadjavad
15:58
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

     دانلود رايگان بازي فكري كامپيوتر همسايه جهنمي 2 Neighbors From Hell همسایه جهنمی بازی کارتونی بسیار زیبا و جذابی و در ژانر استراتژیک پازل گونه و آمیخته با نقش آفرینیست که بر اساس شو کمدی و کارتونی زیبای تلویزیونی با همین عنوان تهیه و ساخته شده است و از شخصیت های کمدی و بسیار طنز آمیز کارتونی بهره می برد که میبایست با در دست گیری کنترل این شخصیت ها و رفع مراحل که همگی شامل گوشه های حقیقی زندگییست به این بازی زیبا و جذاب ادامه دهید. علاقمندان قدیمی بازی های رایانه ای می توانند این بازی زیبا را با بازی های قدمی همچون Neverhood ولی در سطحی بسیار بالاتر و با گرافیک تر مقایسه کنند. Neighbors From Hell اول بار در سال 2003 عرضه شد و به دلیل موضوع جالب و ژانر منحصر به فرد و طنز آمیز و سرگرم کننده بودنش با استقبال خوبی روبرو شد. نسخه دوم این بازی پرطرفدار در سال 2004 ارائه شد و باز هم زیبایی های طنز آمیز و جالب خاص خود را داشت. در سال 2006 نیز این بازی کارتونی جالب نسخه دیگری از خود تحت عنوان Neighbors From Hell: On Vacation ارائه کرد که شامل 14 مرحله جدید و جذاب و مسافرت های این شخصیت های کمدی به کشورهای مختلف جهان بوده که اتفاقات جالبی را با خود به همراه داشت.  مطمئنا علاقمندان به بازی های رایانه ای مخصوصا کودکان از این بازی لذت خواهند برد با ذكر اين مسئله من(مديريت سايت ميهن دانلود) علاقه زيادي به اين بازي دارم به شما دوستان عزيز جوان و نوجوان نيز پيشنهاد ميكنم اين بازي بسيار مهيج و سرگرم كننده  را به صورت رايگان از ميهن دانلود دريافت كنيد
سازنده : كمپاني JoWood
ناشر : كمپاني Cinemaware
تاريخ انتشار : Mar 27, 2006
وب سايت اختصاصي : Neighbors From Hell
رده بندي : کارتونی پازل گونه و استراتژیک
ميزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود یک ساعت
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Everyone - مناسب براي تمامی افراد و گروههای سنی .
ويژگي هاي بازي كامپيوتري همسايه جهنمي 2 Neighbors From Hell:
- 14 مرحله جالب و بامزه با جزئیات زیبا و طنز آمیز در جریان بازی و محیط .
- ساخته شده بر اساس شو تلویزیونی و کارتونی بامزه همسایه های جهنمی !
- 6 مکان مختلف و بسیار زیبا طراحی شده در کشورهای مختلف دنیا شامل چین، مکزیک، هند و ...
- افزده شدن مادر شخصیت ها به بازی برای افزیش زیبایی و تعامل.
- بیش از 5 شخصیت جدید اضافه شده به بازی همراه با تعداد بیشماری حیوان افزوده شده .
- سبک منحصر به فرد و زیبای گرافیک و دوربین بازی .
- صدای زیبا محیط بازی
- و...
سيستم مورد نياز براي نصب بازي:
- سازگار با پردازنده حداقل 233 مگاهرتز یا بالاتر
- حداقل 128 مگابایت رم
- سازگار با همه نسخه هاي ويندوز
سازگار با کارت گرافیک با حداقل 8 مگابایت حافظه ویدیو
-  سازگار با کارت صدا

- حداقل 310 مگابایت (مگابایت) فضای خالی بر روی دیسک سخت          

دانلود در ادامه ی مطلب                                                                         

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1726
mohammadjavad
15:52
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392

  

    

بازی Command & Conquer Generals یکی دیگر از بازی های استراتژیکی می باشد که EA Games آن را منتشر کرده است و از بازی های محبوب در ۵ سال اخیر می باشد. این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید سه نوع مبارزه مختلف را انتخاب کرده و به ساختن ارتش خود برای نابودی دشمنان بپردازید. همچنین قادر به انخاب از میان گروه های مختلف آمریکایی، چینی، و ارتش آزادی بخش جهانی (گروه مبارزان آزادی / تروریست ها) خواهید بود. این بازی می تواند در گیم نت ها به صورت شبکه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های بازی Command & Conquer Generals:

- ا

مک

ان بازی به صورت گروهی در گیم نت یا

اینترنت

-

گرافیک

نسبتاً بالای 3 بعدی

 

- ۳ گروه مختلف به نام های آمریکا، چین و جی ال ای

 

- دارا بودن نیرو های هوایی زمینی و دریایی

 

- امکان انتخاب سطح دشواری بازی

دانلود در ادامه ی مطلب                                                                   

 

                                             

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1665
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود